Återbesök på SATS Sollentuna

Min syster har precis skaffat ett gymkort på SATS, första passet där för henne var idag och jag fick följa med och "provträna" eller göra ett "återbesök kanske man skulle säga egentligen. Är faktiskt lite sugen på att träna på SATS igen, är många kompisar som tränar där, är bra gym och nu även syster som tränar där. Om de bara tog bort bindningstiden och kunde skala lite på priset (kanske ett rent gymkort dvs. inga pass, inga extra grejer som barn passning etc. skulle kunna bli billigare?) skulle jag köpa direkt. Hur som helt vi fick till lite träningstid tillsammans innan hon var tvungen att hämta ut barnen från Mini-sats. Himla bra grej det där att de kan hjälpa till med att passa barnen en liten stund medan föräldrarna kan träna. Jag körde i lite drygt en timme och han med totalt 10 övningar, vissa lite tyngre styrkeövningar och vissa med mer rehab/prehab övningar. Knäna känns riktigt bra just nu och jag sprang även 1,1 km på rullbandet. Fortsätter det så här så blir det med lite tur en del utomhus löpning redan i vår.
 
Ikväll blir det mys och uppladdning in för veckans resa till hemlig ort för mig o Niklas, det gör vi bäst hemmagjorda hamburgare och filmen Cloud Atlantis.
 
Utelöpning är det bästa!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vaaaaaaaaa?!?!? Vaddå hemlig ort? Det lät ju hur spännande som helst. Kan det va Göteborg?!?!?!

2013-03-03 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0