Mör

Idag blir det vilodag. Endast en timme cykling till och från jobbet. Och lite rehab för knäna. Annars är jag bra mör i överkroppen från igår. Mest ryggen så klart. Imorgon blir det träning efter jobbet, bröst och axlar tror jag att det står på schemat.
 
Idag har jag införskaffat en ny fin dator. Eller ja, den är ny för mig - begangnad är den. Men den är hel, utblåst och portabel - vilket man inte direkt kan säga att min nuvarande laptop är. Varje gång jag fäller ihop den eller flyttar den från dess plats på köksbordet riskerar jag att den inte startar igen. Startknappen på högersidan är minstsagt glapp och efter att redan en gång lagt ut en tusenlapp på så är det inte värt att laga den igen. Vädligt roligt det här med att byta dator då det innebär att man samtidigt går igenom gamla bilder, dokument och filmer som ska föras över till den nya datorn.  
 
Vinter i Göteborg för några år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0