Fredagsfys med beeen

Fick till ett ... hm.. ja... ett märkligt benpass fredagkvällen till ära. Cyklade direkt från jobbet till SATS Kista, var ruggit varmt ute så skippade uppvärmningen och gick direkt på explosiva upphopp med 10 kg vikt i famnen. Efter det följde, knäböj, utfall, liggande bencurrl, sittande bencurrl, benpress och upphopp. Var ett märkligt såtillvida att jag tyckte jag hade bra kontakt och fick bra mjölksyra och även lite pump (brukar mycket sällan få det i benen), men ändå kände jag inte att benen hade fått jobba efter passet. Som att de inte hade jobbat riktigt rätt. Fast ändå var benen helt oanvändbara på cykeln hem. Trötta fast ändå inte trötta. Mycket märkligt. Misstänker att det kan vara så att jag är van att vara trött i famsida lår, men det här passet innehåller mycket baksida och då känns det anourlinda. Kanske.

Skönt pass ändå! Grymt skönt på gymmet på fredagar, precis lagom mycket folk!

Kommentarer
Postat av: Annelise

Härligt jobbat Emma!:):)

Skönt med flyt mellan maskiner och vikter i gymmet, fredagar is "The day":)

2012-05-26 @ 11:23:15
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0