Ute

För första gången i mitt liv gjort ett seriöst försök till att köra ett pass i utegym. Att jag inte provat det tidigare! (Känns som jag säger det ofta nu för tiden.) Grymt skönt att det är så kyligt ute! Jag tror att jag har något fel på min inre termostat, jag svettas rellativt lite och det gör att jag inte kyls av vidare efektivt när jag tränar, så att köra ute så här års var perfekt! Dessutom väldigt lite folk i det lilla utegymmet. Ett klart plus att slippa trängas och vänta på vikter, att köra superset var inga problem. Men ändå trevlig med folk, liv och rörelse runt omkring då det lilla utegymmet låg precis berdvid en tennishall och en väl trafikerad promenadstig.

Jag lekte runt ganska oplanerat bland "makinerna" vilket resulerade i följande övningar (alla med okända vikter): bänkpress, axelpress, finnen, raka marklyft, chins, fällkniven och sittups över en kant så ryggen aldig kunde ta i marken. Så slet jag även lite i ett däck som var fast kjedjat i ett träd, men viste inte riktigt vad jag skulle göra med det så la n som var er det ganska fort. Fans även ett gäng andra underliga träställningar som jag inte riktigt viste hur jag skulle använda. Men med lite fantasi ska jag nog kunna ge mig på dem också! Avslutade passet med att ta även promenadsitgen och promenixa ca 50 minuter.

Mera utegym till folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0