Träningsprogram

Nu har jag ägnat delar av sjukdagen åt att renskriva ett par skojiga cross fit-inspirerade utomhuspass! Har två stycken nybörjarprogram som jag ska passa vidare till min fitnessugna kusin. Alltid roligt med folk som vill göra slag i saken och komma igång med träningen! Ut träning är dessutom lite extra inspirerande så här på våren. För att ordentligt gå igenom varje pass utan att kunna träffa henne för att förklara allt tänkte jag ägna helgen åt att spela in två filmer med respektive pass på. Skoj, skoj! Jag vill ut nuuuu. Inte sitta inne och sjuka mig. Blä för sjuka. Men ändå lite bra för inspirationen. ;) När jag kör igenom passen märker jag ju även själv vilken nivå de verkligen ligger på, hur lång tid de tar etc. Ett måste att veta när man ska coacha och pucha någon annan.

Jag vill ut nu, nu, nu, nu och testa dem!



Uteträning i stan




Kommentarer
Postat av: Johanna

Woohooo! Spännande! Hoppas hon får grymma resultat.

2012-03-24 @ 10:04:06
URL: http://inhape.blogg.se/
Postat av: emma s

Ja, det är tanken! :D x)

2012-03-24 @ 17:37:45
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0