Dumma, dumma

Idag vaknade jag en dryg timma innan klockan skulle ringa av en minst sagt rumlande mage. Min fösta tanke var att magen var pigg och glad igen efter dagar av magproblem och att den rumlade högljutt därför att den var totalt uttömd och därför hungrig till max. Snällt gick jag upp och hälde i mig två glas fil. Det skulle jag tydligen inte ha gjort. Det var inte alls vad magen menade utan rumlade om möjligt ännu mer efter denna tidiga frukost. Awmwen!! Blir till att stanna hemma och hålla sig på lämpligt avstånd till toaletten även idag. Dumma, dumma mage.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mjölkprodukter är det sämsta för magen om man är magsjuk. Men det kanske inte var det som var problemet. Hoppas du mår bättre snart!!

2012-03-23 @ 18:13:02
URL: http://Somedayimgonnafindit.blogspot.com
Postat av: emma s

Anna: Du kan mycket väl ha helt rätt i det! Blir till att dieta helgen ut ;)

2012-03-23 @ 18:15:12
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0