Pausträning

I pausen mellan jobb och bio (Avengers!) klämde jag in ett 40 minuters styrkepass. Utan någon direkt plan svängde jag in på SATS Hötorget för att köra lite marklyft och sen se var det begav sig. Blev totalt 7 set marklyft, tänkte först bara köra 3-4 sett men så kom en instruktör förbi och hade åsikter på min teknik. "För böjd rygg" sa han. Jajo, ja -jag kan mycket väl tänka mig det jag som i princip aldrig kör marklyft och har kanske norra halvklotets kortaste muskler på baksida lår. Så efter lite tips av den hjälpsamma killen var jag ju tvungen att testa tipsen under ytterligare några set. Hygligt att komma med spontana tips så där! Han även med 4 set negativa chins, 4 set hantelrodd och ett gäng progressiva latsdrag totalt - 6 eller 7 set, från första set med 30kg och sen med 5 kg ökningar upp till 55kg (eller var det 60?).
 
Filmen Avengers sågs med Niklas, Pappan, Syster, och Andrew. Vi mysade med färska bär som vi köpte på Hötorget innan bion. Jordgubbar och körsbär blev det, inga tisdags-popcorn här inte. ;) Filmen var ruggit bra. Om man gillar den typen av film så var denna förstklassig - som en serietidning rakt i genom. Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Annelise

Wow!! Vilket grymmt pass du klämte in där då i din paus!! Grymt jobbat!:)

2012-06-27 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0