Mera box!

Idag blev det mera boxning med grymma Annelise! Bra pass med mycket varierad träning för många olika muskelgrupper. Sen är det så galet kul med box!! Jag älskar flowet som man kan komma in i, när kroppen jobbar i samspel och kroppens rörelser flyter fram med max fokus och max styrka. Jag vill beskriva känslan som underbart härlig. Det är ingen kamp med kroppen i sånna lägen, allt är i fullständig harmoni. Kroppen vet vad den ska göra, läser mitsarna och gör allt rätt. Även om jag var långt i från ett sånt flow idag så påminns ändå kroppen av den känslan så fort jag får ett par mitsar framför ögonen. Man måste träna mycket och ofta för att komma i det där ultimata flowet, men att bara vara nära det på avstånd är fantastiskt det med. Kanske det skulle bli thaibox eller något annat i höst? 
 
Bästa bilden av de kanske femtio som vi tog utanför SATS idag. (Hela konditionsavdelningen
hade fönster mot oss när vi knäppte bilder som de inbitna bloggare vi är ;))

Kommentarer
Postat av: Annelise

Åh, boxflow låter ju extremt roligt och coolt!!
Hahaha... det var svårt där ;) med skakande händer, lokalisering av kameralins och börjande energibrist (men exhausted var vi iaf inte!!:)

2012-06-19 @ 23:19:03
URL: http://anneliseaf.bligspot.se
Postat av: em eriksson

haha är man bloggare så är man!
fin bild!

2012-06-20 @ 08:51:54
URL: http://emliscious.blogspot.se/
Postat av: Ida

Fina ni är då! =)

2012-06-23 @ 19:59:56
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0