Kortis - Chins

Bra chinspss idag. Ska kombinera chins med mage egentligen enligt mitt upplägg - men möblerade om och tog magen igår istället, så blev ett kortispass idag. Ca 35 min totalt. Uppvärmning breda lattsdrag, sen chins i lite olika former - hoppchins, fulchins, chins m. gummiband och så pullups m. gummiband. Var bra motiverad idag pga. föreläsning av SATS idag på jobbet. Var två killar och pratade om träningsmotivation för oss på jobbet, var av den ena själv tävlat i F5 (fitness five). Alltid inspirerande att lyssna på folk som är bra på de dom gör! Och är det träning det gäller blir det så klart ännu mera inspirerande. x) Får se om det inte kan bli ett inlägg här i bloggen om killarnas föreläsning någon dag.

Nu ska jag kolla fotboll (kan vara en gnutta intressant när Sverige spelar, när TVn ändå står på menar jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0