Boxats!

Igår var jag och spralliga Annelise på plats på SATS Stadshagen för att slå ihjäl några mitsar. Var ett riktigt grymt pass med en ny instruktör som var mins sagt peppande. Peppande på ett energiskt och... ja... ärligt sätt. Inte en sån som hoppade runt och försökte ropa ut hejjarramsor - utan han var genuint pigg och positiv. Dessutom hade han hyfsat vettiga upplägg på kombinationerna och la upp passet så det flöt på och var logiskt. Hoppas han är på passet för att stanna! Innan passet började klämde jag in 100 reps bicepscurl med stång. 10 x 10 i en pyramid. Började på 12 kg, 15, 17, 20, 22, 20, 17, 17, 15 och de sista 12 körde jag med ryggen mot väggen och tänkte teknik-teknik-teknik. Väldigt roligt upplägg med pyramid tycker jag - rekommenderas! 
 
Idag var det vila från styrkan, blev bara en timmes vardags cykling till och från jobbet. Imorgon blir det besök på SATS Kista för mag- och bröstträning. Kanske blir det lite lättare benträning också, beror på hur mina knän mår.
 
 

Hit it!
Bild från Gbg 2009
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelise

Everything were awsome!;)

2012-07-18 @ 23:46:17
URL: http://anneliseaf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0