Svag

Idag var jag inte stark inte. Hade tänkt att köra högreppare idag som sagt. Så efter lite uppvärmning med chins (som för övrigt gick lite trögt minst sagt) så gick jag loss på axlarna. Sänkte vikten lite för att orka fler reps. Tvärstopp. Så sänkte lite till. Och sen fick jag i princip ägna hela passet åt att sänka vikterna efterhand. Vist, lite brukar man ju vara tvungen att sänka, men inte hela tiden? Eller? Var så det verkligen länge sen jag tränade att jag glömt hur det brukar vara? Eller så var jag bara allmänt svag idag. Tror inte att alla härliga kolhydrater jag petar i mig hela dagarna riktigt vet vad de har för funktion... Mycket märkligt. Eller så måste man träna också. Det har jag i och för sig inte gjort så mycket på senaste tiden. Men ändå. Märkligt.

Imorgon blir det nytt försök med ett tungt benpass innan fredagspizzan ;)


Så här stark var jag när jag var yngre.
Hela två månader yngre...

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är ju fredag idag! Fredag den 13e tom... var nog det som satte stopp för styrkan... fast jag tror nog du ser starkare ut idag än för 2 månader sen. ;)

2012-01-13 @ 22:08:36
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0