Dagen efter

Igår firades mina 27 år av med kakkalas och festligeheter. Jag fick även många fina presenter. T.ex. fick jag två fullspäckade böcker, en om konditionsträning och en om styrketräning. Har redan börjat förkovra mig i dem! De ger utmärkt underlag att totalt nörda ner sig ytterligare. Ju mer man nördar, ju mer man läser i böcker, i tidningar och på andra ställen ju större möjlighet har man att få ihop sina egna tankar om träning. Skapa sin egen världsbild och självständigt kunna bedömma upplägg och metoder utifrån den. Jag fick även ett vackert strasshalsband. Kunde inte låta bli. Att tänka. Hur bra det skulle passa. På en fitnessscen.

Presenter som skapar möjligheter.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0