Uttagning

Imorgon är jag ledig men det blir ingen sjusovning inte. Imorgon ska jag nämligen på uttagning för utmanare till Gladiatorerna...! Så galet roligt! Jag har dock ingen aning om hur det kommer att gå. Känner mig aningen tung just nu och nu under de två veckor som jag har vetat att jag ska vara med har jag inte haft tid att gå ner i vikt utan istället satsat på att äta som vanligt för att ha mycket energi på träningspassen. Har kört sista veckan på ett upplägg från coach Madde, chins och intervalllöpning varannan dag. Chinsen är aningen luriga nu med en vikt som inte direkt är matchvikt, men kan gå. Har även slängt in lite repklättrning, magträning och annat smått och gott. Vi får se hur det går imorgon, även om jag hållit igång nu under våren så skulle jag definitivt lagt i en högre växel om jag vetat att detta skulle dyka upp så snart! Hade fått för mig att en eventuell uttagning skulle ha gått först i sommar. Så känner mig lite tagen på sängen. Så kan det gå. Hur som helst är det mest en kul grej så jag får ta det för vad det är - även om jag känner hur mina tävlingsnerver går ingång på alla cylindrar och fullkomligt bubblar under huden. Jag vill gå vidare och få slåss mot det riktiga gladiatorerna! Kroppen är som den är och jag har gett den det jag kan, nu är det huvudet som kan ge allt extra. Huvudet kan få benen att springa till de blir nednötta och kämpa vidare även när lungorna känns för små och musklerna har domnat. Vi hoppas på att det räcker!

Idag blir det mera vila och fokuserande.

Kommentarer
Postat av: Annelise

EMMA!!!

1000 gångar lycka till imorrn!!! Jag tror på dig!!!!! You can do it!!!

2012-04-29 @ 17:25:35
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/
Postat av: emma s

ANNELISE: HÅLL TUMMARNAAAAA......!!! :D :D

2012-04-29 @ 19:26:46
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Annelise

Ja, jag ska hålla båda tummarna och benen och håret för dig imorrn!!!

heja Emmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaa!!!;):):):):):)

Ge järnet supertjejen!!!:):)

2012-04-29 @ 22:32:12
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/
Postat av: Syster

Liam och jag hejar på dig idag! Kör hårt och så lite till! Puss

2012-04-30 @ 07:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0