F5 April 2012

Har testat lite maxningar i veckan och tänkte att en förevning av dessa i bloggen vore på sin plats. Mest spännande tycker jag att benböjen har varit, har varit lite rädd att köra för tungt på dem för att knäna ska börja krångla. Nu har jag fått lite nya infallsvinkar och även hjälp med tekniken och ska försöka få upp maxet där. Så har jag bestämt att jag inte kommer att tävla F5 i år utan tänker bara fokusera på att bli starkare och ha skoj. Så får det bli tävling först 2013!

April 2012:
(Vikt 67,8 kg)


Chins med egen vikt 
2 st

Benböj + 50 kg
2 st

Bänkpress 47,5 kg
2st

Dips med egen vikt
3 st




Kommentarer
Postat av: Annelise

Fin siffra i bänkpress tycker jag! Att du tar 2 chins med egenvikt är jättebra!!!

2012-04-15 @ 17:38:33
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0