Chins, chins, CHINS!

Pippi på chins. Idag har jag kört chins som jag aldrig kört chins. Ett helt pass med bara chins. Kanske blev jag inte så poppis bland alla pumpde biffkillar som ville åt smittmaskinen. Men sånt får man leva med. Det hann komma fram tre olika killar och fråga hur många set jag hade kvar. Ehm. Nja, jag hade ganska många sett kvar. Jag förstår deras frustration, jag gillar inte heller när någon står och ockuperar en maskin i en evinelighet. Men vad ska man göra då? :O Jag ville inte köra i chinsmaskinen för jag tycker att "hjälpplattan" förstör tekniken även om man knappt har ngn vikt på den. Och det fanns inget chinsräcke i lämplig höjd i gymmet. Så det fick bli smitten. Osis för alla som ville anvanda den till annat. Så kan det gå. Provade också att springa 3 km på 15 minuter. Gick fint! Nemos probelmos. Eller ja.... helt lätt var det inte men det gick med lite marginal!

Imorgon blir det löpintervaller för hela slanten....!

Sommarchins i sommarstugan på Koster.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan väl vika ner hjälpplattan i chinsmaskinen så slipper du den helt och hållet? Hoppas du har träningsvärk imorn iaf. =)

2012-04-21 @ 20:11:21
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Emma s

Mja, jo.. Men det är ändå konstiga hantag på chinsmaskinen, man kan inte placera händerna som man vill och så är stången böjd i ändarna - jag vill ha rakt :| ;)

2012-04-21 @ 22:00:45
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0