Nöjd

Nöjd med dagens viktcheck! Ni som såg tidigare aningen kort mobil inlägg såg att vågen snällt visade 63,4 imorse, efter morgonens cardio. Ett helt kilo minus alltså, vilket faktiskt är ett par hekto lägre än mitt mål att tappa 0,8 i veckan. Är bra om det blir lite mer nu när det fortfarande finns tid, de där sista veckorna verkar ha en tendens att bråka, så då det är bra om det inte är för mycket kvar. Ser även ljust på nästa veckas viktcheck och förväntar mig inga konstigheter, då det känns som jag fått in en bra rutin för styrketräning, mat och cardio. Dessutom tas ju ätardagen bort från och med denna vecka, så det är ytterligare något som jag hoppas ska hjälpa mig att hålla bra siffror även nästa vecka. Känns bra att detta med fitnesserierna rullar på helt okej just nu. Det händer andra minst sagt turbulenta grejer i mitt liv just nu - så det är skönt att träningen kan fungera som en liten livbojj istället för ytterligare ett problem.

Ikväll blir det ingen styrka utan bara cardio, sen för förhoppningsvis tidigt i säng.

Puss, puss

Kommentarer
Postat av: browneyedgirl

Ja du ibland är livet bra turbulent, vet hur det kan vara =) Då brukar jag tycka det känns extra skönt att träna. Duktig du är. Kram på dig

2011-09-29 @ 08:15:29
URL: http://blogg.mama.nu/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0