Det närmar sig

Nu är det klart. Ännu ett steg närmare. Är anmäld och klar! Nu är det bara att vänta på att mitt namn ska ploppa upp här. Titta under Luciapokalen Bodyfitness och +168 cm, där borde jag finnas med alldeles, alldeles snart! 

Ikväll har jag bestämt träningsdejt med Linda som också är med i Teamet! Blir styrka och eventuellt en gnutta poseringsträning om vi hinner med. Tiden är tajt då vi klämmer in oss mellan två PT-pass som Linda ska hålla. Ska bli skoj att träffas igen, nyfiken på vad det kommer bli för galet pass denna gången. Sist vi tränade biceps ihop var mina armar i dödaste laget efteråt. Idag har jag rygg på mitt schema, så får hoppas att det finns lite energi att klämma ur kroppen. Kl 19, när vi ska köra, är ganska långt ifrån dagens sista kolhydratsintag, så förväntar mig inte att känna mig som en Duracell kanin. Är bara tuta, köra och se glad ut. Min kära pre-work-outs kan nog göra sitt också. De är guld värda när energin tryter!

Efter passet tror jag att det är smidigast att lägga in ett 40 min cardio pass väl i gymmet... funderade först på att åka hem och ta det på spinningcykeln, men tycker crosstrainer är mycket behagligare för rumpan. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0