Avstängd?

Jag mår ovanligt konstigt nu för tiden, på sätt jag inte hade räknat med. Viste att man blir orkeslös vid deff, men att jag går runt som i en nattmössa och bara vill lägga mig ner och sova hela tiden, var som helst gärna, det hade jag inte räknat med. Inte heller kunde jag tro att jag i perioder skulle tappa matlusten, visserligen ett av min absolut bästa "problem" men känns ändå väldigt konstigt för att vara jag. Matvrak nummer ett blir proppmätt av en talrik gröt, känner hur knappt en dl keso fullkomlig växer i munnen på mig när det är mellis dags. Underligt. Håller ändå helt med om att det är ett lyxproblem och det är faktisk bra mycket lättare att trycka i sig lite extra mat än man egentligen vill ha än att gå hungrig och ha ont i magen. Så det är bra. Men jag är lite orolig att detta är tecken på att min förbränning går på lågvarv, att kroppen stängt av den funktionen och att den bara är på när jag kör min kardio eller tränar? Igår var jag som en disktrasa hela dagen, men lyckades tända till vid dagens benpass (gick förvånansvärt bra trotts att jag glömde mina pre-workouts!). Förbränningen och hela kroppen vaknade till liv, men föll som en sten så snart jag kom hem och la mig på mattan (ha ännu inte fått hem soffan). Måste det bli väääldigt mycket träning och kardio för att komma upp i normal förbrännings nivå! Eller? Nojjar jag nu? Kanske lite.

Ska knapra lite fler burnisar om dagarna plus att minst ett kardiopass varje dag innan frukost. Som det är nu har de blivit lite olika tider på dagen, oftast kvällar. Justera, justera... kom igen nu lilla kroppen! Bara 10 veckor kvar! Hejja, hejja!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kom igen kämpa kämpa. Det kommer bli så bra :)



Ha en bra kväll!!!

2011-09-22 @ 19:01:43
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: Carro

Om 10 veckor står vi där på scenen och då kommer allt slitande vara värt varenda sekund! Nu kör vi ändå in i kaklet! :)

Kram!

2011-09-23 @ 23:05:27
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0