Statusrapport direkt från frukostbordet

Idag var det onsdagsvägning på g. Denna veckan har hastighets mätaren visat på fult ös hela veckan igenom, kört så mkt kardio jag orkat och hunnit och varit uppe i nära tre timmar om dagen om man inte räknar med strykepassen, gör man det så har det varit närmare fyta timmar vissa dagar. Galenskap, ja. Nödvändigt, ja. Så om inte vågen var snäll denna veckan lovade jag att kasta den ut genom fönstret. Men! Den var snäll. Minus 1,5 kg sen förra veckan. Jag måste vara helt nöjd med det även om jag känner att jag totalt sett ligger lite bakom schemat med hur mycket totalvikten står på. Men är denna nedgång möjlig även till nästa vecka så vore det fantastiskt bra. Imorgon ska jag träffa Adelie igen för fettmätning, posering och pepptalk. Och ev. göra lite justeringar i upplägget - inte för att det inte fungerat men för att kroppen inte ska få en sportslig att vänja sig.   

Nu ägg till mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt resultat!

2011-10-26 @ 11:07:00
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Annelise

Du är så gryyym! Superbra jobbat!!

2011-10-27 @ 19:36:35
URL: http://anneliseaf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0