Rumpvärk och posering

Kan man kalla det träningsvärk när man fått det av att endast promenera? Jag tycker inte promenad räknas riktigt som träning, där av min fundering. Värk har jag i alla fall! Efter att ha promenerat min drygt två timmar under en tidsperod på tre timmar (var hemma och åt lite god och närande äggviteomelett i mellan promenaderna) kan jag säga att mina ben var lite stumma och idag har jag som sagt bra med rumpvärk. Tänk vad fin och tränad den blir! x)

Imorgon ska jag träna posering för allas våran Madde på snygga World Class inne på Nybrogatan! Ska bli superkul och som alltid nyttigt och klurigt att få till det rätt. Tycker det är en stor fördel att träna för ngn som har ett skarpt öga för att se när allt är rätt, att stå hemma framför spegeln innebär för visso att man bara ses av sig själv som inte har något superöga för när allt är rätt - men fram för allt så låser man sig väldigt mycket vid vad man ser i stället för att känna. När man inte har spegel tvingas man känna med kroppen när allt stämmer, helt klart bättre då man på tävlingsdagen inte har någon spegel att hänga vid.

Nu blir det lite jobbelijobb här på kontoret.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va roligt med poseringsträning :)

2011-10-14 @ 09:31:42
URL: http://matildastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Annelise

Oj vad länge att gå i 3 timmar; du är verkligen uthållig, grymt jobbat!!

Fina och smarta tanker kring känslan under posseringsträningen, tycker jag!

2011-10-14 @ 09:57:07
URL: http://anneluseaf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0