Pump till max

Jag tycker många berättar att de få galet mycket pump när dom tränar med mycket kolhydrater i kroppen, jag upplever det motsatta. Igår t.ex. var det dags för ett axelpass och pumpen var total ganska snart, som tur var mest i axlarna, inte sällan är det faktiskt underarmarna som bullar upp sig mest. Jag blandade även med magövningar och där fick jag nästan problem att full följa tills magen sa stopp för att axlarnas pump höll i sig flera minuter, t.ex. Russian Twist där armarna måste hålla i vikten och omvända crunshes med rep där armarna måste hålla fast repet var svåra till en början för att axlarna protesterade. Märklig det där. Hur som helst var det ett riktigt bra pass - fullkomligt älskar att jag hittat ett puls & träning gym precis utan för dörren! Mera träning till mig! x)

Kommentarer
Postat av: Annelise

Härligt med pump!!

Gym utanför dörren är ju as-grymt!:)

2011-10-12 @ 21:15:39
URL: http://anneliseaf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0