Tömmingsstart imorgon!

Nu sitter jag och petar i mig tonfisk och äggvita tillsammans med lite isbergssallad. Mumma! Just nu står en långpanna med fyra torskblock på tillagning i ugnen. Kommer dock bara räcka imorgon och på lördag, sen måste jag göra mer mat. Härligt. Allt smakar så bra just nu! Jag har aldrig varit kräsen med min mat och älskar det mesta som är ätbart - men detta är absurt, äggvita är så sjukt gott!! Och tonfisk. Havregrynsgröt å naturell. Allt smakar himmel. Och nu är det extra ljuvligt att veta att det bara är EN vecka kvar av detta. Sen blir det riktig mat. Har redan börjat smygfylla kylskåpet med b.la. risgrynsgöt, olika sorters marmelader och fruktbröd finns i frysen. I alla fall, fram tills dess så är det tömming som gäller. Jag ser riktigt fram emot att äta mer torsk och faktiskt även lite kolhydrater  på dagtid! Saltet som ska på i extra mängd fram tills på tisdag är också det välkommet. Jag gillar salt. Jag gillar allt.

Ska även fläska på med ett annorlunda upplägg på träningen, fler reps lite lättare vikter och fler sett. Börjar med ben i morgon bitti. Sen varvat med överkropps pass och mera benträning. Jag kommer sitta ner på jobbet, har höjbart skrivbord som jag gärna står upp bredvid i vanliga fall men nu vill jag sitta. Vila mellan passen. På tisdag körs sista riktiga passet, sen bli det ladda mentalt inför tävlingen!

Nu ska jag ut och prommenixa en sväng innan kvällsäggvitan ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Go go go! Kommer gå galant!

2011-11-24 @ 20:02:07
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anar jag en viss ironi i detta inägg??

2011-11-25 @ 15:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0