På turné!

Helgen har varit minst sagt ett mindre äventyr med tillhörande resande kors och tvärs över hela Sverige.

Vart verkligen superskoj även om jag i deffdimman i fredags kväll kände mig omotiverad till att ens ta mig en milimeter utanför lägenheten, en sån tur att jag kom iväg detta hade man inte velat missa! Huvudaktiviteten var en foto- och work shopp dag hos vår sponsor Dcore nere i Kristianstad. Var ruggigt skoj att träffa de inspererande killarna som driver företaget och så klart att ta lite kort ;) jag är allt en lite linslus måste jag anigen motvilligt tvingas innse. ;) Vi i teamet deltog även i att ge feedback på Dcores nya tjejkolektion vilket också var skoj. Självklart blev det en hel del insöat fitnesssnack. På kvällen åkte vi till Gbg för att teama ihop oss och träna ihop på söndagen. Jag sov hos Johanna och övriga var utspridda på lite olika håll, några sov t.ex. hos coatch Madde. Var riktigt kul att få lite tid med Johanna det var ett tag sen nu, kom på att det är ett och ett halvt år sen som vi pluggade och bodde ihop! Sjukt. Så blev det så klart en del nördprat om träningen och dietadet.

Idag söndag har vi förkovrat oss i olika former av träning. Jag och Johanna inledde dagen med, för Johanna och för mig långsam jogg, i 100 minuter. Sen for vi iväg till Word Clas för gymträning. Blev ett bra ryggpass - nytt rekord och hela ÅTTA chins. Fy fåglarna vad bra tyckte jag och studdsade runt lite av glädje. Han även klämm in en t-walk för Minette innan det var dax för 40minuter spinning. Tog galet bra i benen och sjukt svettigt, bara droppade. Efter lite snabb påfyllning med mat körde vi poseringsträning och t-walk hela gänget. Grymt kul att se hur fint alla hade urvecklats!

Kommer bilder från alla härligheterna senare, just nu bloggar jag nämligen från "Stockholmsbilen" där jag åker tillsammans med Emelie och Linda - Linda som snart ska bli den sista i teamet att starta upp sin egen blogg. ;) Så länge får ni kika in på www.PureFitness.se för att se lite fler bilder från dagen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Looking good! Kul att ha dig här... och jag vet inte vad det är med chinsen, plötsligt händer det verkar det som... Har varit lika för mig nu på sistonde ju. Är superskoj. Fitness Five för oss båda i sommar!

2011-11-13 @ 19:52:39
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kom på imorse att vi glömde pulsklockan, IGEN! Men nu har du ju kommit in i det så du kanske klarar dig utan de sista dagarna också nu. =) Sen glömde du dina svarta skor här, men så vitt jag vet så har du massor med skor så du kanske klarar dig tills tävlingen utan dem också? Eller vill du att jag skickar dem?

2011-11-14 @ 19:09:23
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0