Mot benpass i Kista

Benpass här näst. Ska högreppa, tokköra och dö lite efteråt. Slår på motivationen i huvudet. Laddar mobilen med hörlurar och bra musik. Ska skynda mig nu precis efter maten för att ta tillvara på all enegi. Förväntar mig lättare kramp i benen. Har varit underbart med potatis idag, inte mycket men vädligt trevligt till den bleka fisken. Saltet har vartit lite skumt att äta så mycket av, men ville inte försöra maten så har istället shottat en tesked salt utblandat i lite vatten till huvudmålen. Lite knepig tycker dom allt jag är på nya jobbet. Men känns så mycket lättare att hantera nu. Bara man kör på och själv kör med öppna kort så köper folk det. Hyfsat i alla fall. Lite galenskaper är det allt i alla fall. Men man kan köpa sånt med. Nog bablat, nu ska jag iväg!

Och just det, inte glömma - köpa mera ägg på vägen hem. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, men tänk... du har ju börjat där nu under den "galnaste" perioden... De kan alltså bara tycka att du är normalare och normalare. =)

2011-11-25 @ 18:27:58
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0