Lugn kväll med chinsöverraskning


Kvällen har flutit på bra med både styrka och kardio. Ikväll var det dags för rygg och jag inledde passet med ett gäng chinns. Klarade hela 6 stycken i ett sett! Tror det är rekord minsann! Fixade det dessutom i två set på rad, ännu mer grymt! Är skönt med små glada överraskningar av den typen så här inne i deffdimman. Resten av passet gick fint och även de 60 min "joggång" på rullbandet rullade på utan större konstigheter.

Nu är det snart dags för sängen, ska bara koka mina morgonägg och äta mitt nattprotein. Äta, sova, träna, jobba, äta, träna, sova.... Gud vilken spännande och social människa jag är just nu! x)

Natti på er!








Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken superökning på chinsen!!!! Bra jobbat!

2011-11-02 @ 09:33:13
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Annelise

Oh my God!!! Du är gryyym ju! Grattis * 1000!!!

Kram:)

2011-11-05 @ 13:06:54
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0