Nu **** ska det rusas! [efterblivet inlägg]

[Jag hade ju förberett ett "införinlägg" som skulle upp innnan vårruset igår, men glömde uppdatera i alla kaos som uppstod, hehe. Kommer nu istället!]

Nu blir det vårrus med Syster, Selma, Kitty och lite anant blandat folk från hela stora stockholm. x) Blir faktiskt taggad av sånt här, fast det bara är ett litet lopp. Försökte först vara cool och "bara springa för att det är trevligt", ta det lugnt för att spara på knäna osv, osv, bla, bla. Lulla lite längs spåret och strunta i vilken tid jag kommer in på.

Men nu känns det inte så. Inte alls. Det passar mig icke att såsa mig runt! Jag vill springa fort, fort, helst komma först (!), vilket i och för sig är helt utanför kartan... men i alla fall få en bra tid som jag är nöjd med! Helst under 25 min. Skit i knäna, de kan ju vila i flera veckor sen. Go, go, go!! Har till och med laddat med extra kolisar både i går kväll och idag (vilket inte blev mycket totalt sett, men ändå en klar höjning från ordinarie dietplan). Känner hur mina horn i pannan växer. I likeee it! x)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet att du kan tidsinställa inläggen va? Så slipper du gå in och uppdatera/publicera sen... =)

2011-05-26 @ 16:09:53
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

nä, det har jag missat! :o

2011-05-26 @ 16:52:37
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0