Drama, drama

... blev en liten miss i morse. Var en av de där morgnarna som jag inte han äta frukost hemma, vilket innebar att min vanliga äggröra med extra matolja uteblev. Brukar inte vara någon fara men idag pallade tydligen inte kroppen med. Fick något som liknade blodsockerfall och blev totalt handikappad, snurrig och illamående. Trodde jag skulle vomera på tunnelbanan men han hoppa av för att få lite frisk luft inan det hände. Satte mig först på en bänk längs trottoaren för att undvika risken att ramla ihop till en liten hög. Satt där och funderade på vad som var fel och hur jag någonsin skulle orka ta mig i från bänken när det gick upp ett ljus för mig. Så klart, ingen frukost! Blodsockerfall! Jag har bara fått det ett par gånger tidigare och det var på högstadiet, mer än tio år sen alltså (!).Hade som tur var en "nödbanan" i rygg säcken och efter två tuggor och ett par minuters vilande till började jag må bättre. Tog ändå ett nödstopp på McDonalds och fyllde på med en McToast och en mellan latte. Så kan det gå.

Morgondrama på hög nivå!

Räddningen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fyyy vad obehagligt... Tur att du kunde ordna upp det... Inte fuska med frukosten mer! Ajabaja!

2011-05-11 @ 11:28:01
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Haha, ja, nej jag ska inte fuska mer :D men har ju typ inte hänt förut, hur ska man kunna veta?! Blev så förvånad x)

2011-05-11 @ 12:44:42
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0