Veckoplanering


Idag blev det en till promenad med sällskap, dock ingen sol men najs i alla fall. Blev en kortare sväng på drygt 3km. Även gymmet har blivit besökt. Uppvärmning 15 min på crosstrainern, sen blev det bröst för hela slanten. Körde mina 5 vanliga bröstövningar + 3 lätta sätt med dips. Kändes bra och jag jobbade på med fokus och kontakt. Blev ganska snabbt trött i musklerna, antagligen på grund av att jag haft en längre "vila". Avrundade med 5 set magövning på boll.

Planeringen för veckan ser ut som följer:

Söndag:   Bröst + Dips + Mage
Måndag:   Rygg + Chins
Tisdag:     Ben med Adeli
Onsdag:   Vila
Torsdag:  Axlar + Mage
Fredag:    Biceps + Triceps + Dips + Chins
Lördag:    Löpning

Känns som ett bra upplägg med ganska korta pass, fast bara en vilodag. Skönare att rulla på i rutinen och samtidigt få lite mer tid hemma på kvällen efter jobbet.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohoooo! Ser ju bra ut. Mkt träning och mycket chins och dips! =)

2011-03-28 @ 09:29:20
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Japp, tänkte försöka bli bra på dem =D

2011-03-28 @ 11:47:02
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0