Veckan som gått

Varit en helt okej träningsvecka. Passen har gått bra, börjar komma i ett bra fokus och känner mig mindre utlämnad till om jag har en "bra dag" eller inte. Att plocka fram den där fokuserade känslan på beställning funkar strålande på styrketräningen. Det har jag (förutom att medvetet träna på att komma in i den) mycket att tacka all bra musik för! Är galet effektivt att ladda upp med bra musik på väg till gymmet, kan jag skärma av omgivningen, som lätt själ uppmärksamhet,

mycket bättre med min egen musik skrålandes i hörlurarna. På konditions delen går det inte lika bra att få till det där fokuset... har gått till jobben en morgon, men pga kyla, dåligt väder mm. Så är jag mindre sugen på morgonkvisten... är inte själv någon solstråle i ottan så behöver lite drag hjälp från solen för att det ska funka. x) Ska prova med lunchpromenader denna veckan i stället! Är jag dels på ett piggare humör och har lättare att hitta "just do it"känslan en bit in på dagen, plus att det oftast inte är lite snorkallt som på morgonen. Måste hitta på en lösning för att få in någon typ av konditionsträning. Håller väll kanske med om att promenader inte är någon super cardio, men bra mycket bättre än inget och dessutom en bra start! Har som sagt fått upp ett bra fokus på syreträningen och det är den biten som ska prioriteras just nu. Byggas är vad som ska göras!! x)

Söndagen ska tillbringas med lite kladdades på en ny tavla som ska hänga i vardagsrummet, i kväll är ett boxpass inbokat med Selma! Men först, en liten promenix i det fria...! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0