New vants


Mina stackars träningsvantar har försvunnit spårlöst.... inte hittat dem vare sig hemma eller i "kvar-glömda-äckel-lådan" på gymmet. Förlåt att jag kallar SATS-vällingbys "kvar-glömda-låda" för äcklig men de får faktiskt leva med det när de verkligen sparar ALLT, ligger bland annat tre, fyra stycken shakes halv fulla med vatten/mjölk/proteindryck kvar i, en nappflaska med vitgrumlig vätska i, använda strumpor mm. Grät lite inom bords när jag letade efter mina vantar i den lådan, tyckte synd om vantarna om det hade behövt spendera tid där i. Tur för vantarna har de alltså inte legat där i utan har gått och gömt sig någon annanstans. Inte helt optimalt för mig kanske som inte hittade dem igen. Men i alla fall, nu efter ca en månad utan vantar slog jag till och införskaffade ett par fina nya blå vantar. Var rea på SATS (ett litet kompensations plus) så de kostade 150kr, helt överkomligt för ett par vantar som ska användas flera dagar i veckan.

Dagens ryggpass gick bara fint, imorgon blir det benträning med Adeli och på onsdag blir det till att inviga nya vantsen med ett axelpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0