Starkare!


Igår var det full rulle för att hinna viktiga saker på kort tid. Skulle hämta ut paket (proteinpulver + omega3 + BCAA från MMsports! :D ) hetsäta en bar (han inte mer), byta om till träningskläder och ta mig ner till SATS parken, allt inom en tidsperiod av ca 16 minuter. Det var lite tajt kan jag säga. Kände mig lagom lustig när jag sprang till gymmet i min vita kappa, med gympaskor på, träningsväskan hoppandes på axeln samtidigt som jag i farten åt min fudgekrispbar. Kände mig så lustig att jag var tvungen att fnissa högt flera gånger, vilket säker inte fick mig att verka mer normal. x)

Hur som helst var det ju PT-träning på programmet! Väl på plats i gymmet blev det genom gång av det programmen som jag kör nu. Skippade "mätningen" och tar det nästa tillfälle istället. Lika bra det tycker jag. x) Timmen gick väldigt bra! Adeli tyckte det hade hänt lite grejer både rent utseendemässigt och dessutom att jag orkade mer. Roligt! Fokuserade timmen på att gå igenom axelövningarna, men gick även igenom några magövningar och bicepsövningar. Höjde upp flera kilo på övningarna! Tjohoo!!! Ska köra med dessa nu några veckor, sen ska vi höja vikterna ytterligare och köra fler sett och mindre reps. Ska bli super kul. Ska även försöka skärpa upp kosthållningen så det kan bli ännu mer synliga resslutat! :) Starkare blir jag ju av träningen, men utan all "extra kost" kanske konturerna kan synas lite bättre. Fick mer tips och teorikurs av Adeli som över lag verkade mycket nöjd med min träning så här långt.

Nöjd PT. Nöjd Emma. x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0