Woo-ooAaaaaa!!!!

Oooooooooohoho...!! Idag lyckades jag för allra första gången spänna ut mina vingar!! Wohohoho!! :D Eller... ja... inte vingar kanske, men latsen i alla fall! Har trott att jag kunnat det förut, men om man jämför med hur det såg ut idag så var det iiiinte i närheten förut. Blev en vansinnig skillnad på bredden på ryggen när jag fick till det, det finns hopp!!

Var dock lite som att vifta på öronen, det var inte helt lätt att få till det och det är inte de musklerna som jag tänker mig som ska spännas som faktiskt ska spännas. Underligt, märkligt och otroligt härligt när det lyckades! Höll nästan inte på att komma iväg till gymmat för jag var tvungen att stå framför spegeln och träna posering... hehe. Nu är det bara ätt försöka få ordning på armarna, kändes som jag var tvungen att stå med armarna rakt ut som en snögubbe med kvistarmar för att lyckas få till ryggen. Men det måste ju att fixa till det med. ;)

I brist på en passande och fram för allt skylande bikini så blir det inga bilder på ryggen idag. Men tog ett par bilder på gymmet idag som får duga så länge. :)























Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohooo! Loooking good! Jag ser både vingar och axelmuskler! =)

2011-06-19 @ 20:30:38
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Johanna: Wiii...! :D

2011-06-19 @ 21:31:50
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0