Utvärdering v 24

Träning vecka 24:

(dietvecka 7)

Söndag:
Cardio:
-
Styrka: Ben

Måndag:
Cardio:
Cykla 2,4mil
Styrka: Rygg

Tisdag:
Cardio:
-
Styrka: -

Onsdag:
Cardio:
Cykla 2,4mil
Styrka: Axlar

Torsdag:
Cardio:
Cykla 2,4mil
Styrka: Biceps + Mage + Ländrygg

Fredag:
Cardio: -

Styrka: -

Lördag:
Cardio:
-
Styrka: Bröst + Triceps

Okej vecka. Alla passen kändes bra, men blev aningen för lite fokus på träningen denna veckan. Planerade in benpasset lite galet där i början av veckan, så blev lite banlans med cardion. Har dessutom vart ute och flängt en del och har därför "varit i från" gymmet. Ja, ja, men, men, ibland blir det så...! :p Fixade dock en del träning ändå. Och har varit supermysigt att träffa familj och vänner i Katrineholm, underbart! Jag behöver sånt med! :) 

Kommande vecka har jag sett till att planera in träningen i början av veckan, på torsdag kväll tar jag och Niklas ledigt från vardagen med allt vad det innebär och far iväg på midsommaräventyr ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Jag det är alltid lika roligt att träffa personer från hemorten, de kan ju vara rätt sällsynta :) Var bor du nu då?



Kul att du ska tävla! Jag önskar dig stort lycka till och kommer säker titta in på Luciapokalen eftersom jag arbetar på Olimp. Tycker att det är speciellt kul att Pure Fitness valt att samarbeta med oss!

2011-06-21 @ 08:57:59
URL: http://stayfittn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0