Sus och dus

Med sus och dus for jag hela långa 1,2milen från Vällingbyn till jobbet på Hornstull. Vädret strålade, cykeln gick bra och det var massor med reskamrater på vägen. Tycker det är häftigt att det är så många som cyklar på morgonen att det bildas små grupper med cyklister längs vägen. Känns faktiskt som man har sällskap! Gick ganska fort, hade hoppats på en timmes motion men gick på ca 40 min. Bra det, kan jag ju alltid ta en extra sväng på vägen hem x)

Nu ska det jobbas lite... ses sen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2 x 80 min är ju rätt mycket motion på en dag... tycker gott du kan skippa den där extrasvängen jag! XD

2011-06-07 @ 20:24:32
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0