Hur osocial får man vara?

Ja, hur är det egentligen? Hur osocial får man vara, egentligen? Är det okej att kila iväg drygt en timme på förmiddagen när svärföräldrarna är på besök? Det tyckte jag i alla fall, smet iväg på ett bröst- och tricepspass i morse. Styrka är nödvändigt! Nu sitter jag och funderar på hur det ska gå med dagens cardio...? Är det ok att smita iväg igen ytterligare en timme? Eller kan jag dra fram spinning cykeln i vardagsrummet nu på eftermiddagen? Kan jag ju både umgås och få något gjort. Hm.. Sista alternativet känns inte helt bra kanske. Men en halvtimmes löptid kan jag kanske klämma in framåt kvällen? Eller? Tänkte baka en liten kaka (ätardag idag!) och samla lite plus poäng med och sen smita iväg och löpa! x) kan kanske funka för alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0