Träning vecka 26, diet vecka 9

Tränings vecka 26:

(dietvecka 9)

Söndag:
Cardio:
-
Styrka: -

Måndag:
Cardio:
Cykla 24km
Styrka: Bröst + Triceps

Tisdag:
Cardio:
Cykla 24km
Styrka: Axlar + Mage

Onsdag:
Cardio:
Cykla 24km
Styrka: Rygg + Biceps

Torsdag:
Cardio:
Cykla 24km
Styrka: Ben

Fredag:
Cardio: -
Styrka: -

Lördag:
Cardio: Intervall/cirkel m Pure
Styrka: Intervall/cirkel m Pure

Mycket bra vecka faktiskt! Hunnit med alla muskelgrupper enl. schema, fått bra med vila och skött kosten riktigt hyfsat. Dessutom har jag inte ätit godis på en hel vecka! Det fina är att just nu är jag faktiskt inte vidare sugen, tog en torr kaka till efterrätt på kickoffen med teamet och var fult nöjd med den även om det åts både glass och kladdkaka med grädde runt om kring mig. Var inte alls sugen på något av det! Ska skippa godis på mina "ätardagar" fram över, är inte värt att kriga med kroppen flera dagar efter bara för att sötsuget inte vill ge med sig. Som det har varit tidigare har jag moffat i mig både det ena och det andra i ganska stora mängder och har sen fått jobba från söndag till torsdag med att bli kvitt suget. Och då är det ju bara en dag kvar till helg! Brukar egentligen inte supersugen då på lördagen, men bara för att jag "får" så måste jag. Och så, vipps, har karusellen varit igång igen. Måste jag absolut ha nyttigheter så får det bli i annan form, chips, popcorn eller något annat icke sött. =) Provar så ett tag, ganska skönt att slippa jobba bort godissuget varje vecka. 

Träningen har gått bra, bra pass och känner mig pigg i kroppen trots att jag har konstant träningsvärk. Oftast är den på olika ställen men tackvare Botcamp med Purefitness är den nu jämt fördelad över kroppen. Tack Madde! ;) Helgens träning var hård så man skakade på slutet och funderade på om man var tvungen att stanna i en buske för att kräkas, paradoxalt nog var det samtidigt sjukt roligt! Tack igen Madde och Minette :D Resten av träningen i veckan har varit bra pass, träningen med Linda var dessutom tuffaste bicepspasset på länge. Hård vecka överlag när jag tänker efter! Bra det, är ju bara en och en halv vecka kvar till "semester" och träning med enbart gummiband, vattenflaskor och kroppen som redskap i fyra veckor. Ska se till att vrida ur det mesta av dagarna som är kvar här med tillgång till gym!

Så long..!

Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Varsågod! :D

2011-07-04 @ 10:56:49
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: emma s

fitnesscoachen: Haha ;)

2011-07-04 @ 11:45:42
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0