På väg mot kick off med Teamet!

Oho, nu sitter jag här på tåget och myser, mot kickoffen...! Wiii..!

Jag har säkert glömt massa saker, hoppas inget viktigt bara ;) har helt säkert med mig plånbok, telefon, träningskläder och bikini. Tror jag. Få lite halvt panik när jag tänker så där och får lust att riva ut hela packingen på golvet här i vagnen för att se så allt är med. Men det ska jag låta bli! Räcker med att jag måste springa och kolla så att jag verkligen har stängt av kaffe bryggaren minst tre gånger varje morgon. Imorse kollade jag dessutom packningen ett par gånger extra. Är det inte med så är det inte. Då ligger gjejerna hemma i säkert förvar på vardagsrumsgolvet. Är dessutom väldigt få saker man inte klarar sig utan under två dagar. Så länge man får mat så är det lugnt. Och bara bikinin är med. Hm. Hur som helst, är jag på väg mot en super spännande helg i träningens tecken....!! :D

Lovar att lägga upp lite bilder från kickoffen senare...! :)
Ha en superbra helg ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0