Kickoffen!



ca kl: 10:35
Två glada och förväntansfulla teammedlemmar på väg till samlingsplatsen i Skatås.


ca kl: 11:00 - 12:30
Mördarpass för muskler och psyke. Intervallträning, cirkelträning, stafett, löpning... allt i ett - militär botcamp á la Purefitness. Svett, lera, illamående och ett stort mått jävlar anmana, alla jobbade som galningar på hela passet igenom! Samtidigt gryyyymt kul!  Man kände minst sagt att man levde. Och leva är ju härligt! ;) :D



ca: 13.30
Äntligen matpaus. Hade dessutom hunnit duscha och bli rena och fina igen. 


ca: 15:00 - 19:00
Poseringsträning och fotografering på World Class. Madde och Minette gick även igenom stora delar av vad som egentligen händer på tävling, hur man ska fixa med alla förberedelser, dietande osv. osv. Fick dessutom en fullsmockad goodibag med BCAA, bars och smakprover på proteinpulver från Olimp (teamets sponsor!) bars, smakprover på proteinpulver och smartshake från Dalblads, vattenflaska från Enervit, bars och shake från Nanox, löpstumpor från Löplabbet. Mycket gott och blandat med andra ord. Fick även veta att vi har lite olika rabatter på bikinis, hudbehandlignar från t.ex. Helena Linde m.m.



ca: 19:30
Mat igen! Välbehövlig påfyllning av näring i våra slutkörda, men glada, kroppar. Vi han även få i oss lite efterrätt innan några av gänget drog vidare ut i nattvimlet. Jag lyckades dock dra på mig en bitande huvudvärk och fick vackert dra mig tillbaka till lägenheten med Johanna som sällskap, som tur var. Så blev inget svirande för oss. Efter tre Ipren och en Panodil var jag tillslut av med huvudbanket och jag kunde krypa till sängs glad, mätt och mörbultad i kroppen. En super kul dag som jag vill ha fler av!

Superbra ordnat och väldigt trevligt sällskap av team och coacher...! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0