jag är inte sams med min våg

Varför händer det inget med min våg? Eller med min vikt snarare... jag ligger stilla. Har kört min diet bra och dessutom cyklar en hel del. Men på vågen står det stilla. Tycker mig dessutom kunna se rätt stora skillnader på olika delar av kroppen. Framförallt nedre delen av låren har tappat mycket fett och det som är kvar är mjukt och "elastiskt". Även axlarna har börjat titta fram mer och mer. Övre delen av magen är smalare. Det syns!! Tycker jag. Inbillar jag mig? Eller..? Är så galet nyfiket på vad kalipern kommer visa på torsdag när jag ska träffa Adelie igen. Känns som den är den mest sanningsenliga när det gäller att svara på frågan om hur jag egentligen ser ut. Jag tycker inte om vågen, den känns opålitlig. Förhoppningsvis visar kalipern minus, i så fall har jag ju i stället fått mera muskler! Det vore ju fantastiskt bra. Men om den inte gör det...? I och för sig blir det väll inte värre änn att på nytt se över vad jag stoppar i mig. Hm.. men tycker ju att det är ganska snålt med mat redan. Äter dessutom bra mat, bra kalorier. Vill/får inte heller gå ner för mycket i maten ännu, ska finnas ett gäng kalorier att plocka bort ytterligare sen när dieten ska in i fas två. Hm.. får hålla mig till tåls tills på torsdag, får vi se vad kalipern och Adelie har att säga!

På torsdag blir det nyping igen!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror du har biffat till dig! =)

2011-07-05 @ 13:05:52
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

johanna: Ja, vi håller tummarna för det iaf! x)

2011-07-05 @ 16:20:29
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Lina

jag tror du förlorat fett o byggt muskler! :)

sen är ju kroppen sån att den vänjer sig vid en vikt o då är det kroppens normalvikt som den ogärna viker ifrån. Men som sagt - hade du inte tränat hade vågen visat mindre, men nu har ju musklerna vuxit o väger mer!

2011-07-05 @ 16:24:48
URL: http://www.linapetronell.blogspot.com
Postat av: lindah

Varför fokuserar du inte på att bygga upp muskelmassa istället om du ska tävla sen?

2011-07-05 @ 16:47:56
Postat av: emma s

Lina: Ja, vi hoppas att det är så det ligger till =)



Lindah: Det hög tid att ta tag ordentligt i deffen om jag ska vara klar för tävling till Lucia ;) (det bästa vore förstås om jag kunde bygga upp mig till min nuvarande vikt på 5 månader, men det är önsketänkande.)

2011-07-06 @ 14:13:17
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0