Det ska va gött å leva'

Idag har vart en superdag på alla sätt och vis, strålande sol hela dagen, mycket trevligt sällskap och dessutom ett bra träningspass! Dagen började med att jag mötte upp Johanna och John vid gymmet inne i Strömstad. Jag som inte har vidare större preferenser gällande träningspass just nu hakade snällt på Johannas idéer och körde enligt hennes schema idag där det var ett baksida ben- och bröstpass som gällde. Känner mig fortfarande inte helt hundra med blev ändå ett bra pass. Dagens bästa och värsta övning var pinnen/finska pinnen/finnen eller vad man nu vill kalla den. Kärt barn har många namn. :p (kolla in lilla bilden om du inte vet vilken övning jag menar)Tar så galet bra i baksida lår och dagen till ära även i övre vaden(?) Man får tokbra kontakt snabbt minst sagt, fick även kramp i vaden och nedre delen av baksida lår nästan direkt i första settet, en kramp som sedan kom tillbaks och gjorde sig påmind flera gånger senare under dagen. Tror jag känner lite fortfarande om jag spänner till lite x) Det ska kännas att man lever när man tränar! Lite det som är det roliga ;)

Resten av dagen spenderade vi ute på Koster på en varm och härlig klippa i solen. John vågade till och med sig på ett par dopp i det blå, något som Johanna och jag kände inte var helt nödvändig. Har man det bra på land, varför flytta på sig? På kvällskvisten avrundade vi dagen med att åka tillbaka till Strömstad och ta en Burgare på restaurang "Kontoret". För övrigt ett galet bra namn på en krog ;) Hamburgaren var inte dålig den heller. Mumma med lite annan mat än standarden som jag äter varje dag. Även om det inte var ätardag så blev det lite lyx/fusk med burgaren, tog dock ingen pommes till, så får ses som ganska ok ändå. Nöjd med dagen hur som häls, så ska livet vara när det är som värst..! ;)

Dages solning förevigad! x)

 

 


Kommentarer
Postat av: Annelise

Härlig dag!:)

Oj den övningen där såg intressant ut!

Mysig bild på dig:)

2011-07-30 @ 00:19:11
URL: http://anneliseaf.blogspot.com
Postat av: Johanna

Mycket nice dag. Försöker skicka lite bilder...

2011-07-30 @ 09:28:00
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0