Försök till godkänd resemat

img_4646 (MMS)

Försök till godkänd resemat


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om jag fattar vad det är, men är det en grovkorna macka eller:)? :)

2011-07-13 @ 22:16:34
Postat av: Carro

Hört talats om att laga matlåda att ta me ? Om du tycker de är svårt att hitta bra mat efter vägen. Annar är de ett starkt tips från mej :-)

2011-07-14 @ 13:09:43
URL: http://sicituradastra1984.blogg.se/
Postat av: Emma s

Johanna: ja precis, en grov liten macka med skinka för endast 37 kr! ;)



Carro: jo, jag har kommit fram till det med ;) men ibland finns det helt enkelt varken tid göra eller plats att förvara matlådor (se packningen i tidigare inlägg) ;) Insisterar fortfarande på att någon måste inse att det finns en marknad för detta och börja sälja någon typ av vettig resemat! Måste ju vara möjligt!? Det är i alla fall högt på min önskelista! :)

2011-07-14 @ 23:48:25
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0