Dumma benhinnor

Vet inte vad det är för fel på dem men det verkar vara helt galet överkänsliga. Igår morse gick jag en ynka liten fyrtiominuters promenad innan frukost och redan igår EM fick jag känningar. Gick dessutom inte särskilt snabbt, just för att jag vet att de lätt börjar krångla. Gillar inte alls detta! Har man ben ska man väll kunna använda dem! Ärju dessutom så himla härligt att vara ute och gå. Kan köpa att jag kanske inte kommer att kunna köra power walks sju dagar dagar i veckan under sista fasen av deffen, utan vackert får hålla mig till cykel, crosstrainer och annat icke stötigt. Men en liten morgonpromenix för nöjes skull?! Har man ben ska man väll kunna använda dem! :| Smörjde på både iprensalva på benen och knaprade även i mig en vanlig ipren i hopp om snabb bättring. På fredag börjar jag ju dessutom sommarjobba som servitris och då blir det promenera av vill jag lova! Måste skaffa ett par superskor/tofflor tills dess... funderar på någon billig kopia av såna där "foppatofflor". Inte världens snyggaste kanske, men jag är heller hel än snygg! Som tur är är det ett ganska mjukt golv att gå på på restaurangen så det brukar gå bra. Men nu måste ni se till att bli bra små benhinnor! Skynda, skynda!

Kommentarer
Postat av: Annelise

Nämmen!!:( Jätte-dempande skor är grejen. Sen finns det specialmaterial-såler, som ex. Löplabbet kan ta fram efter undersökning hos expert.

Naprapater är ju bra på mycket! Kan vara värt ett besök; åtminstone kan du kanske få goda råd till förebygga ex. Med tryck-övning el stretch-övning.

2011-07-11 @ 18:08:26
URL: http://anneliseaf.blogspot.com
Postat av: emma s

Annelise: Ja, det börjar nog bli läge för ett besök hos någon kunnig! :| Förhoppningsvis kan det vänta till efter semestern, hoppas på det! :o

2011-07-11 @ 21:41:24
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0