Bröst med speeeed

Blev ett intensivt bröstpass igår med reps till failiure och drop-set på flera övningar! Hällde i mig en något överdoserad pre-workout innan passet - helt galet vad speedad jag blev. Lite svårt att dosera ett pulver som kladdat ihop till en stor hård klump i burken där av feldoseringen. Lyckades få loss två stora bitar och de var antagligen lite mer än dubbelt av vad jag ”brukar” ta. Använder oftast inte pre-workout produkter, men ibland så får jag ett ryck för mig att göra det… där att mitt pulver kanske stått liiite för länge i skåpet och klumpat ihop sig :p Hade minst sagt bra med energi att lyfta, och höjde t.ex. upp till 17,5 i hantelpressen på snedbänk, gick galant! Hade nog orkat 20 med, men där får jag problem med att få upp vikten i rätt position. (Linda! Träna bröst tillsammans någon dag? :D )  Kontakten var inte total i alla övningar, men fokus fans hela vägen så var ändå himla nöjd med passet. Ska dock låta bli att överdosera nästa gång... blir i och för sig bra träning men jag blir även nervös i både kropp och sinne vilket jag tycker är lite obehagligt, plus att det inte är helt lätt att sova efter passet om man kör sent som jag gjorde igår.

Idag ska jag cykla till Sollentuna och hem till kära syster med familj och sover över där tills imorgon. Pappan är där och bygger terrass tillsammans med dem, så jag måste ju dit och övervaka så att allt blir rätt ;) Blir spännande att försöka hitta dit! x)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ääääälskar PWO!!! =) Bra tränat!

2011-07-06 @ 10:12:34
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0