Fylla år!

Helgen har vart härlig med både träning, finbesök från Katrinehom (jenni!!) och promenerade i solen! Jenny var här och grattade på min födelsedag och vi passade på att ha det super trevligt tillsammans. Snackade hemlisar, shoppade på stan och promenerade i solskenet. Mysit! På tal om mys så var stora delar av familjen här i torsdags och åt tårta, gav mig paket och socialicerade sig x) På onsdagen var ett mindre gäng av oss i familjen (kusin, syster och jag) ute på kvällen och drack vin och åt god mat, även detta av anledning av födelsedagen. Älskar verkligen detta med att fylla år! Alla som kommer och hälsa på, alla som ringer, allt kul som händer, paket och allmänna festligheter. Allt på en gång! Jag vill fylla år oftare!! x)

Var även nöjd med att jag lyckades hålla min träningsplan under dessa dagar så när som på onsdagen då jag hoppade över ett pass till fördel för festligheterna med syster och kusin. Prioritering. Alla andra dagarna klämde jag in träningen som jag skulle. Prioritering. Har kanske inte hållit maten så dr exemplariskt men har ändå vart hyfsat ballanserad. Nöjd. Även om jag vill fylla år oftare än en gång om året så gör jag ju inte det och tycker att det är en av ett fåtal helger som man faktiskt måste fira ordentligt. Prioritering.

Idag tjuvstaratde jag veckan som vanligt med mitt benpass. Gick grymt bra även om jag hade lite ont i knäna. Helt skakis i benen när jag gick där ifrån. Som det ska vara med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott! =)

2011-01-09 @ 22:15:02
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: browneyedgirl

Härligt att fylla år =) Fast inte riktigt lika spännande som när man var yngre skrattar Kanske vill man bara inte bli äldre....

Allt bra annars?

Kramen

2011-01-10 @ 07:47:27
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0