Wö-öooowö-ö

Det blev ingen träning igår. Blev helkväll på stan i stället. Började med god mat som företaget  var snälla bjussade på, sen blev det vidare färd in i Sthlm onsdagsnattliv. Onsdag innan löning. Inte mycket folk som rörde på sig, men vi hade kul med varandra. o<:-)

Får se hur jag ska göra med träningen resten av vecka, vill mest hem och mysa ner mig i soffan ikväll (ja, nu är jag där igen!!) Mitt flow försvann hastigt och lustigt, tänkte dock vara snabb på att plocka upp det. Men vill inte ikväll. x) Så funderar på att lägga in två pass imorgon i stället. Ett på morgonkvisten och ett efter jobbet. Får nog bli så.

Är även dags att beställa hem lite pulver, det börjar sina så sakteliga i mina burkar. Funderar på att testa lite nytt. MMsports har, som vanligt, valt ut ett gäng produkter att sätta ner priset på. Bra pris är ju en bra anledning att prova lite annat. x) Någon som testat dessa? Omdömen? :) Kanske slinker med ett par barer i beställningen med om man har tur.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Drick lite PWO innan du sätter dig i soffan så "måste" du ju till gymet! ;)

2011-02-24 @ 20:08:48
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

bra tips där DD ska prova det nästa vecka (A)

2011-02-24 @ 22:45:06
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0