Tuta o köra?

Var inte riktigt pigg igår. Tycker alltid jag är lite småkrasslig nu mera, speciellt på helgerna. Men är ingen anledning att inte träna. Kan behövas en dos fullt ös på gymmet för att göra sig av med små baselusker o virusar. Det brukar vara min tanke och det fungerar med varierat resultat. Är så svårt att veta hur sjuk man egentligen är, det kan ju bli bra pass ändå så varför inte prova? Igår klämde jag in först "morgoncardio" och ett styrkepass biceps + triceps. Var lite seg efter första cardiopasset, men efter en timmes sömn kändes det helt ok att ge sig på pass nummer två! Själva övningarna gick mycket bra med bra kontakt. Kunde dessutom höja på flera övningar. Gjorde lite ont i armbågslederna och huvudvärken tjurade ihop mer o mer i genom passet. Men ville ju köra klart! Är som sagt så svårt att bedöma sånt där tycker jag, vill inte skippa träningen bara för att jag är lite snorig. Men igår var det vist lite mer en lite snuva. Efter sista passet var det som cement i näsan och en huvudvärk som inte gick bort ens med två Ipren klängde sig fast hela kvällen. Fick snällt gå o lägga mig tidigt och hoppas på bättre tider...

Idag ska jag inte till gymmet. Blir filt, tee och lugnt stanna inne i lägenheten för att försöka bli frisk till i morn. Dumma baciller.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Erkänn! Du är bakis... hihihihihihi! XD

2011-02-28 @ 10:10:20
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0