"morgonträning"

Nu är det gymmet för lite kombinerad morgon cardio + ben träning. Ska alltså inte köra någon styrka, men kommer köra tungt och inte allt för länge, ca 25-35 minuter på crosstrainern för att boosta benen lite extra. Tycker mina benträningspass är väldigt ojämna pga. krånglande knän och bristande kontakt + träningsvärk, så försöker komplettera lite på detta sätt.

Måste bara skvallra om att det nu kommit upp en ny bloggportal, gblogg.se. Snygg design, dock är den inte helt färdig och körs fortfarande som betaversion. Inte lanserad ännu, blir officiell om ett par veckor! Skapa konto och börja blogga kan man ändå göra redan nu.

Har även skaffat SpotifyPremium, så jag numera kan poppa i mobilen när jag är på gymmet. Tycker faktiskt det är värt 100 kr i månaden för att kunna bära med sig sina egna spellistor. Har snyltat på Niklas premiumkonto ett tag, men han har ju tex. inte riktigt samma fenomenala musiksmak även om den är helt ok ;) nu kan jag iaf poppa vad jag vill. Griiiiiimi.

Nu. Gym!



Kommentarer
Postat av: browneyedgirl

Spännande =) Ska kika in för skojs skull.

Hoppas din helg varit bra tjejen,

Kram kram

2011-02-27 @ 06:04:01
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0