Fri luft!

Vi har tillbringat dagen i sann friluftsanda...! Luften är fri som man säger och just det utnyttjades. Jag och Niklas hade stämt träff med Kitty (en kompis från Koster-tiden) för att ha lite picknick i snön och kolla på alla galningar som åkte långfärdsskridskor mellan Uppsala och Alvik här i Sthlm. Hade kanonutsikt från Blackebergs Gård och bara ett stenkast från Kittys lägenhet. Var himla mysigt med kaffe, bullar och massor av sol, var knappt kallt. När det var dags för hemfärd knallade jag och Niklas över sjön, på den upplogade isgatan givetvis, hela vägen till Frukoststaden. Sånt borde man göra oftare!

Träningen gick som planerad och bröst och triceps var på programmet. Gick lite segt idag dock. Har fått sån grym kontakt i bröstet de senaste gångerna, men var inte alls samma sak idag. Kände mig bara allmänt trött efter ett antal reps utan att känna riktigt var. Märkligt att det kan vara sån skillnad. Men, men, har mina aningar om att det var hela jag som var seg. Tränade relativt "tidigt", ca kl 13 mitt på dagen. Brukar inte vara superpepp så dags, blir oftast bäst träning på kvällen eller åtminstone efter fyra tiden. x) Känner i alla fall hur träningsvärken kommer krypande redan, så helt bortkastad var inte träningen i alla fall! Träningsvärken i benen är inte dålig den heller... kände av det redan i går när jag skulle gå o lägga mig, o då hade det inte ens gått 24 timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0