Lördag!! (forts.)

Nu har jag vart iväg och kört längsta gympasset på länge. Ben och mage var på schemat, men stoppade även in biceps i passet. Egentligen ska biceps köras i samma pass som rygg, men hade tajt om tid i onsdags och prioriterade ryggövningarna därför att jag tycker de är viktigare. I alla fall på mig som inte är vidare v-formad ännu ;) Så... blev ett mosterpass, var på gymmet i 1 timma och 45 minuter. Var bra trött måste jag säga. Tycker inte att man borde bli det, är ju inte samma muskler man tränar. Men verkar ju vara så i alla fall x)

Var ett bra pass! Tog mkt bra i benen, och kunde till och med höja lite på utfallen i smith-maskinen utan att få ont i knäna! Supersköt när det funkar med knäna. Hade dock lite känningar under näst sista övningen, som är knäböj i smithen, så körde biceps och mage direkt och väntade med sista benövningen till allra sist. Verkar funka att göra så, pausa lite. Mage tog bra, körde min favo med "rumplyft" på bänk, bränner så härligt i lilla magen! La även in ett gäng chins. Har en tanke om att lägga in extra chins två dagar efter ryggpasset och dips två dagar efter tricepspasset för att bli riktigt bra på dessa två övningar. Har ju inte riktigt bestämt om jag ska köra Atletic eller Body Fitness, så gäller att köra på o se hur bra jag kan bli på dem. Handlar väll om hur mkt man tränar... precis, därför jag tränar på de extra mkt! x)

Var även en sväng på stan här i Frukoststaden, tanken var att inhandla den där hatten! Passade även på titta runt i lite andra affärer. Blev helt nipprig på alla fina vårkläder som bokstavligen översvämmar alla affärer just nu! Och smycken! Och väskor! Oooooooh. Skor oxå antar jag, men var inte inne i ngn skoaffär (som tur var!). Ville ha en sån och en sån och en sån...! Som ett litet barn i en godisaffär. Konstigt att det alltid finns som snyggast kläder när man inte ska köra något. Går man ut på jakt efter något, en t-shit tex, så finns det inga alls. Antagligen finns de en hel del långärmade tröjor och snygga brallor, men inte det man ska ha inte. Jaja, jag fick det jag skulle i alla fall! En super fin sommarhatt! :D 

Nu är det mitt i helgen, så blir det tacos, schlager och soffmys! Men först duchen...! :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Då väntar vi bara på sommaren då. Känns lite långt borta när man tittar ut. Bra jobbat i gymmet. Måste själv komma igång igen efter kursfrossan. Puss puss

2011-02-13 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0