God jul!

På senaste tiden har bloggen förvandlats från en träningsblogg till en mat- och sötsaksblogg. Julen till ära fortsätter vi på den linjen! ;) Ett exempel på det är tårtan med trippel-chockad här nedan. Browniebotten, choklad- och marängfyllning och toppad med fyllig chokladmousee. Idag har jag nått min botten, dvs. den botten jag har i magen. Efter tre omgångar julbord kände jag mig mätt, nästan för mätt. Gott! Har även fyllt på med julgodis i olika former. Har varit en underbar julafton även på den sociala fronten med stora delar av tjocka släkten hemma hos mamma och pappa. Minsta lilla skrutten Liam for runt med sin nya radiostyra bil bland allas fötter, hunden skällde på det mesta och givetvis var det men jämna mellanrum mindre alvarlig kaos i köket. Julen ska vara full rulle och mycket folk! Härliga jul. Strålande jul.

Nu är jag nöjd och rund och glad. Så nöjd och glad att jag bestämt tror att jag ska smygstarta det nya året redan imorgon. Jag är redo! Men innan dess är julaftonskvällen kvar att fira med tomtegröt och lite mera vörtbröd med julskinka. <3

God jul!



Kommentarer
Postat av: browneyedgirl

God jul fina du =) Hoppas ni har det toppen. firar du med mammsen och pappsen eller annat håll? Kramen

2011-12-25 @ 08:13:50
URL: http://blogg.mama.nu/browneyedgirl
Postat av: fitnesscoachen

God jul Emma!

2011-12-25 @ 08:33:00
URL: http://fitnesscoachen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0